tiistai 24. marraskuuta 2009

Kuratreenit

Oli epäilyttävän hiljaista, kun kävelimme Pipsan kanssa kuraista soratietä kohti harjoituskenttiä. Olin jättänyt auton puomille sillä ajatuksella, että pieni kävely rauhoittaisi neitiä ennen iloista jälleennäkemistä sisarusten kanssa.  Flunssa kuitenkin oli kaatanut niin ihmisiä kuin koiria pehkuihin, ja harjoitukset oli peruttu. Minä en taaskaan ollut tarkistanut asiaa etukäteen netistä.


Vedettiin sitten harjoitukset itse keskenämme.
Ensin puomin alastuloja todella pitkällä, rauhallisella seisonnalla alakontaktilla. Pipsa pysyi hienosti paikallaan.
Sitten tehtiin hyppy-putki-hyppy ydistelmää takaakierrolla ja sylkkärillä. (kierrä-hyppy-putki-hyppy-hyvä).
Tämän jälkeen hypättiin pari kertaa pöydälle.


Viimeisenä tehtiin minulle uskomattoman vaikeaa kahden vierekkäisen esteen takaakierto-hyppy-valssi-hyppy yhdistelmää.  Pipsa kulkee siinä S-muotoista reitiä esteiden yli ja minä pyörähdän ympäri ja juoksen sen jälkeen  "sujuvasti" esteiden välistä eteenpäin.
Tämä oli minulle tosi paha viime hallitreeneissä, mutta mielestäni nyt se sujui lopulta aika kivasti.


Kivaahan meillä oli eikä sade enää haitannut pätkääkään.
Lopuksi Pipsa pääsi vielä hillumaan heinikkoon (plutakkoon) Väinön kanssa. Kotiin palasi väsynyt, onnellinen, mutta likainen pentu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti